У галерији Културног центра представила су се два изванредна уметника, тачније уметник и уметница, Ненад Ристовића, академски сликара и уредник ликовног програма крагујевачке галерије Мостови Балкана и Снежана Гроздановић, академска сликарка из Велике Плане, која је позната шабачкој публици као добитиница прве награде 46. шабачког Октобарског салона 2002. године. Два тако различита уметника, два рукописа, израза, размишљања. Али назив изложбе је Дијалог нама.

Ежен Јонеско је једном рекао да је свет велики реквизаторијум, неки сматрају да његова садржина није битна, али за разлику од Ненада Ристовића који у сваком детаљу наше околине проналази по неки битан детаљ, тј. детаљ, даље, пренесен у цртеж, добија нову вредност - то је вредност материјализованог облика, али је превасходно облик који припада живом свету из нашег окружења. Дакле, за Ненада све оно око нас, али превасходно пејзаж велики је живи реквизаторијум. У том контексту, сама техника цртачког поступка постаје средство материјализације и оживљавања, његов циљ је интерпретација , апстрактна композиција и одсуство боје којем аутор прибегава има задатак да успостави дистанцу од пуке илустративности и подиже ове цртачке призоре на уметнички ниво. Ненад је хармонизовао свој цртачко-ликовни израз до утиска одмерености који изазива у посматрачу, својим радовима нас није оставио равнодушним - дотакао је актуелност модерног доба, али и интимну апстракцију затишја после буре.

У генези сваког уметника сасвим су индивидуални процеси који полазе од препознавања примарне интетнције, иду преко савладавања основних претпоставки заната преко одређивања фокуса властитог погледа, па до стварања првобитног артикулисаног и целовитог ликовног исказа, до формулисања аутономног, личног рукописа. Сасвим рано препознавање и дефинисање властитог сликарског креда ове уметнице чини се да је пре свега условљено веома чврстим и темељиним животним ставовима, снажно израженим животним еланом али и сувереним владањем цртачким умећем. Али и бојом, коју тако смело користи у комбинацији са цртежом и инетревенцијом на папиру користи Снежана Гроздановић. Интензиван колорит цртеза је тај који одређује поље и домете енергетског емитовања појединачних радова.

Оба аутора више или мање успешан али свакако широк репертоар цртачких способности , особено виђење универзалних тема, склад појединачног и целине и вешто уклапање ликовних елемената. Зато је овај дијалог овако занимљив, свеж, с једне стране смирен, а са друге експлозиван, остварују хармонију геометријиских и бојених форми.

Изложба је отворена у понедељак, 19. априла.